Dla niej, dla niego, dla pary - sprawdź wyjątkowy asortyment

Najbliższy LIVE za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Dokonaj zwrotu zamówionego towaru na stronie zhanna.pl korzystając z formularza zwrotu. Jeżeli zostanie on uznany odeślemy pobraną gotówkę na konto, z którego wykonywano zamówienie.

1. Wyślij mailowo na adres sklep@zhanna.pl wiadomość z wypełnioną poniżej treścią podając w tytule \”ZWROT, NR. HYSKDJF\” (gdzie HYSKDJF jest przykładowym numerem zamówienia, należy go zmienić na własny numer zamówienia podany w mailu z zamówieniem):

Data złożenia zwrotu: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Aktualny adres dostawy: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Powód zwrotu: ……………..

2. Produkt należy odesłać na adres podany w mailu zwrotnym z naszej firmy wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia.

Sklep nie przyjmuje zwrotów wysyłanych paczkami za pobraniem oraz paczkomatami. Towar powinien być zabezpieczony oraz odpowiednio zapakowany. Koszt odesłania paczki ponosi kupujący.

Reklamacje

1. Wyślij mailowo na adres sklep@zhanna.pl wiadomość z wypełnioną poniżej treścią:

Data złożenia reklamacji: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Aktualny adres dostawy: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Opis wady: ……………..
Oczekiwane rozwiązanie: (wybierz jedno)
1. Wymiana na nowy model
2. Zwrot środków (odstąpienie od umowy)
3. Obniżenie ceny (wskaż kwotę)

2. Produkt należy odesłać na adres podany zwrotnie w wiadomości email z prośbą o reklamacje wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia.

Prześlij wiadomość na adres sklep@zhanna.pl z numerem zamówienia, opisem wady i zdjęciami. Produkt należy odesłać na adres podany zwrotnie w wiadomości email z prośbą o reklamacje wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Właściciel marki i sklepu zhanna.pl jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

• • •

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy sprawdź nasz FAQ > tutaj <

Napisz do nas maila – sklep@zhanna.pl

Wróć wkrótce ponownie

Musisz mieć ukończone 18 lat by wejść do sklepu zhanna.pl

Wszystkie materiały są przeznaczone jedynie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, nie należy ich przekazywać ani udostępniać osobom poniżej 18 lat.

Potwierdź swój wiek

Musisz mieć ukończone 18 lat by wejść do sklepu zhanna.pl

Wszystkie materiały są przeznaczone jedynie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, nie należy ich przekazywać ani udostępniać osobom poniżej 18 lat.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.